3r i 4t- TARDOR i GUSTAV KLIMT a la decoració de passadís.

Iniciem els tallers!

Al taller de decoració de passadís els alumnes de 3r i 4t hem conegut la vida i l’obra de GUSTAV KLIMT:

Gustav Klimt va nèixer a la petita ciutat de Baumgarten, prop de Viena, dins l’Imperi Austríac. Segon de set germans (tres nois i quatre noies), tant ell com els seus dos germans (Ernst Klimt i Georg Klimt) van mostrar cert talent artístic des de ben joves. El seu pare, Ernst Klimt (1832-1892), originari de Bohèmia, era un gravador d’or que es va casar amb Anna Klimt (de soltera, Finster), llur ambició mai assolida fou la d’esdevenir intèrpret musical. Fins al 1883, Klimt va viure en la pobresa mentre, gràcies a una beca concedida pel seu talent als catorze anys, assistia als cursos de pintura arquitectònica impartits a la Kunstgewerbeschule, l’escola d’arts i oficis de Viena, on descobrí i admirà el pintor de gènere històric més destacat del moment, Hans Makart.

Ens hem centrat en observar i analitzar la seva obra anomenada: ” bosque de abedules” (1902). On hi podem veure un bosc en plena tardor amb tonalitats marrons, taronges i daurades.

Hem reproduït el quadre amb diferents tècniques: aquarel·les, retoladors, llapis de fusta…

Mireu les fotos!