Sortida a la Colònia Vidal

Els alumnes de sisè hem fet una sortida a la Colònia Vidal de Puig-Reig. Ha sigut molt interessant. Un simpàtic personatge disfressat de l’època de la industrialització ens va fer un recorregut molt divertit per entendre de quina manera funcionava la colònia i com vivien les famílies que treballaven en ella.

Vam poder veure un dels seus habitatges per dins: mobles antics, cuina de llenya, safareig, petita estufa per escalfar la casa, …. A més, vam entrar en una aula molt ben ambientada. Ens van explicar quins càstigs rebien els alumnes d’aquells temps i també que els nens i les nenes havien d’anar en escoles separades.

Finalment vam entrar a la fàbrica i vam veure els telers. Ens en van posar un en funcionament i feia un soroll impressionant!

Us recomanem la visita! És molt divertida i aprens moltes coses de la manera de viure dels nostres avantpassats.

Mireu algunes de les fotografies:

Alumnes de sisè