La coral de l’escola actua a la Margaridoia

El passat 12 de desembre, els nens i nenes que van formar part de la coral van participar al concert de Nadal que es va realitzar a la Margaridoia i que van fer conjuntament amb els participants dels tallers de memòria del municipi i amb la Coral de la Girada de Vilafranca. Com cada any, la coral hi assisteix per cantar les cançons que ha preparat però també participa conjuntament amb les persones del taller en diferents coreografies que es preparen i que els alumnes de l’escola també s’hi afegeixen de bon grat.

Arribà el torn de mostrar-los les cançons que havíem preparat pel concert, un conjunt de nadales com “El rabada`”, el “Fum, fum, fum” o “M’agrada el Nadal”, entre d’altres, i per acabar una cançó de Nadal acompanyada amb percussió corporal.

L’acte acabà amb el concert de la Coral de la Girada i amb una mica de ballaruga per acabar de fer una mica més de festa i gaudir tots plegats d’una experiència ben enriquidora.

Aquí teniu algunes fotos.