JA HEM FET LA DONACIÓ DE SANG

El passat 14 de gener els i les alumnes de 6è vam col·laborar en l’organització de la donació de sang junt amb el Banc de Sang i Teixits.

Uns dies abans vam preparar tot el necessari perquè aquest dia tots sortís bé. Vam crear un logotip i un eslògan que van ajudar a fer una bona campanya de la donació. Vam fer grups per dur a terme diferents tasques i així facilitar als donants tota l’atenció que necessitaven. Alguns vam rebre a la gent a l’entrada de l’escola, d’altres els vam explicar com s’havien d’omplir les enquestes, els vam oferir un petit refrigeri i els vam donar un obsequi per agraïr la seva col·laboració.

Per a nosaltres va ser una gran experiència i estem molt satisfets de la participació de la gent. Van ser un total de 51 persones les que van venir a donar sang, encara que,  finalment, només 47 van poder fer-ho, ja que s’han de complir certs requisits. D’aquests,  14 eren donants per primera vegada.

Estem molt agraïts a tots els que van participar en la donació. Moltes gràcies!

Us deixem unes fotos!!!

Sisè