Els alumnes de Cicle Mitjà i Superior hem anat al teatre

El passat 25 de març, tot el cicle mitjà i superior de l’escola Samaranch va anar a veure l’obre de teatre “ Baobad, un arbre, un bolet i un esquirol”, presentada per la companyia de teatre “La pera llimonera”.

Aquesta obra representa d’un manera molt peculiar i entretinguda una temàtica sobre guerra i immigració, i totes les desventures que pateixen les persones que es veuen implicades o forçades a viure situacions com aquestes, i en el seu homenatge es realitza aquesta obra teatral.

Es tracta d’un bolet i un esquirol que van perdre la seva llar a causa de la guerra i han de trobar un nou arbre per poder viure.

Tot i la temàtica, la història es presenta de manera tal que l’humor no deixa de fluir quasi en cap moment, cosa que els hi va agradar molt als nens i nenes que van estar molt receptius i atents.

Cliqueu la imatge per veure més fotos de l’ activitat.