ELS NENS I NENES DE 2n A ESCRIVIM AL BLOC

Fa unes setmanes els alumnes de 2n de l’escola el Rellotge es van posar en contacte amb els nens i nenes de 2n de l’escola Doctor Samaranch i Fina.

Aquests nens i nenes es queixaven de que el seu pati era molt petit i no cabien bé. A més, sols hi havia una font i havien de fer molta cua. Una cua que semblava que mai s’acabava.

Llavors els alumnes de la classe de Fórmula 1, que era com es deia la seva classe, ens van demanar una sèrie de coses:

• Havíem de fer un plànol del nostre pati i explicar-los com ens organitzàvem en aquest.
  • Els havíem d’explicar quin eren els nostres jocs preferits, ja que ells sempre jugaven a futbol.
  • Ens van explicar un joc a través d’una comprensió lectora. El joc es deia EL PAÍS DEL GEL i ens van demanar que juguem.
  • També ens van demanar idees per enrajolar el pati i les vam enviar per correu.

Treballar amb els nens i nenes d’una altra escola va ser molt divertit. A més, vam haver de fer molta feina com es pot veure en la imatge.

Finalment, ells ens van agrair tot l’esforç que havíem fet per ajudar-los i nosaltres ens vam posar molt contents.

Dimarts, 8 de juny de 2021

Les nenes i els nens de 2n A