Els alumnes de 4t hem experimentat amb els sentits

Imagina com seria el món si no poguessis veure, ni sentir ni parlar amb els teus amics, ni tan sols olorar els aliments. Normalment no pensem amb els nostres sentits però ells ens diuen què succeeix al nostre voltant.

Els alumnes de 4t de Primària hem après el funcionament dels cinc sentits i després vam elaborar racons per experimentar a la nostra pròpia pell sobre el gust, el tacte, l’olfacte, la vista i l’oïda. Va ser una experiència sensorial profitosa en la que vam gaudir en tastar diferents sabors, tocar objectes de diferents mides i textures, olorar diversos aromes , identificar diversos sons del nostre cos i de la casa i experimentar amb diferents activitats on l’ull era el protagonista. El més interessant va ser comprovar que identificàvem les diferents sensacions gràcies a que el nostre cervell ja està entrenat i les reconeixia.

Ens va agradar molt!!!

Per veure més fotos cliqueu aqui