E-twinning

Durant aquest curs a l’escola s’impulsa un projecte en llengua anglesa dins la plataforma  E-twinning que es diu European typical dishes : differences and similarities.

L’objectiu del projecte és conèixer els plats típics de diferents països europeus compartint les receptes d’aquest plats i fent algunes d’elles a l’escola. A la vegada intercanviem  informació sobre les nostres escoles, pobles o ciutats i països mitjançant  videos, fotografíes, dibuixos i diversos treballs en diferents suports.  D’aquesta manera treballem  la lectura, l’expressió oral als videos i l’escrita en les diferents receptes, tot en anglès.

Al projecte s’han unit escoles de : Itàlia, França, Turquia, Eslovènia, Romania i Polònia.   Power de Polònia

Al final del projecte els nostres alumnes i els de les altres escoles,podran confeccionar un petit llibre de receptes d’aquest llocs i hauran pres contacte amb diferents cultures de països d’àmbit europeu.  Pumkin Soup

Hem començat nosaltres explicant com es fa el “Pa amb tomàquet” i hem rebut la recepta d’un pa italià, Schiacciatine, una sopa vegetal polonesa, un plat típic turc (Menemen) i una bonissima sopa de carabassa de França de la que us deixem la recepta per si la voleu provar de fer a casa. En anglès, of course.    Receptari

Al llarg del curs anirem donant  informació sobre com es va desenvolupant el projecte i  compartint receptes que us animen a fer a casa amb els vostres fills i filles, tot utilitzant la llengua anglesa. Enjoy your meal!