Visita de pares i mares a les aules de primer

Estem molt agraïts per la col·laboració que hem tingut de les famílies dels alumnes de 1r.

Els nens i nenes de 1r hem estat treballant els oficis per mitjà d’un projecte. Hem tingut l’ajuda de les famílies per tal d’entendre millor alguns dels oficis treballats a l’aula.

El projecte ha consistit en triar un ofici per investigar i posteriorment explicar-ho a la resta de la classe,  en el cas de que l’ofici triat sigui el del pare o mare, aquests podien venir a fer una breu explicació conjuntament amb el seu fill o filla.

Cada alumne ha fet el seu mural de l’ofici, les fotografies es penjaran més endavant.

Estem molt orgullosos de la feina feta i tornem a donar les gràcies per la vostra col·laboració.

A continuació cliqueu a la imatge per veure les fotografies. Esperem que us agradi