STAMPS

Bon dia famílies,

Com heu anat observant al llarg d’aquest mes, els vostres fills/es arriben a casa amb un STAMP a la mà. Aquesta és una manera de valorar l’actitud a l’aula. Hi ha diferents stamps depenent de com ha aprofitat la sessió. A l’inici de la sessió i si no hi ha res que ho canvii tots els alumnes comencen amb l’estat HAPPY, depenent del comportament, la participació, el respecte cap a les normes de l’aula…els alumnes canvien d’estat.

Si el comportament no és bo baixen a SAD si modifiquen la conducta tornen a HAPPY i si no ho fan baixen a ANGRY, si pel contrari durant aquella sessió participen molt, fan la feina molt ben feta respecten el torn de paraula, en definitiva fan molt més que estar simplement a l’aula llavors canvien a l’estat VERY HAPPY. Quan s’acaba la sessió els hi poso un stamp a la mà del color que li toca segons l’estat.

PURPLE (lila BRILLIANT) si estic very happy.

PINK o BLUE (rosa EXCELLENT o blau (GOOD PROGRESS) si estic Happy.

Cap stamp si estic sad.

I un RED (vermell TRY HARDER) si estic enfadada.

Aquest sistema serveix per a que vosaltres com a pares també pogueu saber com és l’actitud dels vostres fills/es a l’aula i per a que els feliciteu quan cal.