Novetats Cantània

Benvolgudes famílies de sisè,

Aquest any el vostre fill/a participarà a la Cantània 2018, juntament amb la resta d’alumnat de les escoles de primària de Vilafranca i algunes de la comarca.

La cantata d’aquest curs és titula Partícules i els alumnes de 6è de la nostra escola cantaran el dimecres 30 de maig a les 17:30h a l’Auditori de Vilafranca.

Us volem informar sobre el sistema de venda d’entrades:

• Cada alumne de 6è tindrà assegurades 2 entrades.
  • El preu de cada entrada és de 5€
  • Les entrades seran numerades, organitzades segons on estan situats els nostres alumnes a l’escenari.
  • Els infants menors de 3 anys poden seure a la falda dels adults. A partir de 3 anys cal comprar entrada.
  • Les entrades es vendran al despatx de l’escola, del 12 al 16 de març de 2018. L’horari de venda serà cada dia de 9h a 10h.
  • Durant el mes d’abril s’entregaran les entrades a cada alumne.
  • A partir del 10 de maig es podran comprar les entrades que hagin quedat directament al Teatre de Cal Bolet, cada dijous entre les 18h i les 20h.
  • La durada de la cantata és de 60 minuts.

Més endavant ja us explicarem com  organitzarem l’anada a Vilafranca.

Per a qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb les tutores de 6è o amb direcció.