“Aprendre és descobrir que tot és possible”

La paraula “ESCOLA” està, íntimament, lligada a la paraula “APRENDRE”. Són com dues paraules indissociables… En conseqüència;  l’escola es concep com una font d’aprenentatge.

Quan escrivim la paraula ” APRENENTATGE ” ho fem tenint en compte el seu sentit més ampli. I per això; l’escola és un racó privilegiat on aprenem:

a estimar,

a compartir,

a ser crítics,

a observar,

a construir en equip,

a respectar,

a reflexionar,

a jugar

(…)

Podríem escriure un llistat, infinitament, més llarg ja que aquesta paraula és com un tresor ple de valor. Possiblement per això; la Carme Barba i en Sebastià Capellà van verbalitzar que ”aprendre és una conversa“.

Una conversa interna, amb l’altre o amb el món que ens envolta i que ens ajuda a créixer en tots els nivells (emocional, relacional, cognitiu…) :

treball-per-projectes-i-blogs-11-638

Al llarg del curs us anirem mostrant tot un seguit de fotografies on podreu observar com, des de l’aula, fomentem aquest aprenentatge, aquesta “conversa”. Perquè el nostre objectiu és que el nostre alumnat visqui, amb intensitat, el seu present per poder dibuixar un futur millor:

cesar-bona-2

Sense més dilació; comencem per ensenyar-nos les converses, que els Dracs i els Diables i Diablesses, hem tingut al voltant de la Tardor!

Converses de tardor a l’aula dels Dracs!

Cliqueu la fotografia per gaudir de la resta de fotos. Recordeu que aquesta carpeta s’actualitzarà contantment!

Converses de tardor a l’aula dels Diables i les Diablesses!