8 de març – dia internacional de la dona

Aquest divendres 8 de març, dia Internacional de la Dona , hi ha convocada una vaga de reivindicació feminista. Aquesta lluita de les dones pels seus drets no ha de deixar indiferent a ningú i tampoc a les escoles.

L’escola Dr. Samaranch subscriu totes i cada una de les reivindicacions i se suma a dir PROU a:

• Agressions, humiliacions i exclusions
  • A la violència masclista que ha causat tantes dones mortes i que segueix humiliant a moltes més.
  • A la precarietat laboral i salarial: cal continuar exigint que a igual treball, igual salari.
  • A la discriminació per motiu d’identitat sexual.
  • …………………………………………………………………………………………….

A l’escola també treballem  perquè en el futur no hàgim de recordar-li a ningú que tots som iguals.

Perquè el futur són les vostres filles i els vostres fills. I està a la nostra mà aconseguir que tinguin tan assumida la igualtat des de petits, que no els entri en el cap cap actitud masclista.

Aquí us deixem uns títols de llibres per treballar aquesta igualtat.   El millor que podem fer perquè  nens i nenes interioritzin la igualtat, és que la vegin amb els seus propis ulls.

El dia 8 de març, hi ha convocada una vaga feminista. De totes maneres garantim el servei, l’escola obrirà amb normalitat i també hi haurà servei de menjador.