L’hora del conte

Aquest curs hem iniciat noves activitats amb les que pretenem millorar el plaer de la lectura entre el nostre alumnat.

Una d’aquestes activitats és L’ HORA DEL CONTE. Aquesta activitat és possible gràcies a la participació dels mestres que explicaran contes a l’hora del pati i qui vulgui estarà convidat a anar a escoltar-los.  De moment i degut a la gran acceptació que està tenint la iniciativa, uns dies estan destinats a educació infantil i cicle incial i altres a cicle mitjà i superior.

La Bet va iniciar la ronda de contes amb la tècnica del Kamishibai i el conte ” COCO I LA LLUNA”.

La Santitos ha explicat la Nit dels Pirates, els nens i nenes s’han endinsat en un món de fantasia on hem vist una gran escenificació i molta màgia.

Quina serà la pròxima aventura? Us anirem informant.

Podeu veure una representació en imatges clicant a continuació.