Cloenda gimcana de la rateta

Us convidem el proper dilluns 28 de maig, a partir de les 16h de la tarda a entrar a l’escola per celebrar la cloenda de la Gimcana de la rateta en la qual heu participat  juntament amb els vostres fills i filles.

L’acte es celebrarà al patí de l’escola i la porta d’entrada serà la de darrera, la que hi ha al costat del menjador. Important saber que els alumnes no podran sortir de l’escola fins que no s’acabi l’activitat que es pot allargar una estona més de l’horari habitual de sortida.

L’acte comptarà amb la visita del nostre acompanyant en aquest projecte de bibliorevolució, en Jaume Centelles i també amb la contacontes , la Sandra Rossi, que ens animarà la festa.

Cal agraïr la col.laboració de l’Ajuntament de Els Monjos, las seva bona disposició en tot allò que s’ha demanat. També donar les gràcies a un pare de l’escola per haver bastit una història tan xula que ens ha enganxat a tots i ha servit de motivació perquè la gimcana fos un èxit.

Esperem ens acompanyeu el proper dilluns.