Aladdin: teatre en llengua anglesa

Els alumnes de cicle inicial van assistir a una obra de teatre en llengua anglesa: Aladdin and the enchanted lamp. Han gaudit de l’obra i han posat a proba els seus coneixements de la llengua. A continuació us deixem el resum de l’obra i algunes fotos.

L’Aladdin és un noi de família pobra que viu al desert i té un company de classe, en Jaffar, a qui no li agrada gens l’escola. Un dia en Jaffar li demana que l’acompanyi a la Cova de les Meravelles a buscar un tresor, i quan el troben, aquest és ple de monedes, or i pedres precioses. L’Aladdin no se’n pot estar d’agafar unes monedes… amb això podria ajudar tant a la mare! Però, de sobte… un terratrèmol ho sacseja tot i apareix la Genia! Quins desitjos li demanarà l’Aladdin? Com evitarà que en Jaffar destrueixi la seva escola? Alliberarà l’Aladdin a la Genia de la llàntia meravellosa com ella li ha demanat?