Comencem Cantània!

Els alumnes de 6è han començat aquest trimestre a assajar les cançons que conformen la cantata d’enguany titulada A de Brossa .La Blanca i la Bruna, dues noies de catorze anys, teixiran el fil argumental d’aquesta Cantània. Les dues entren d’amagat als arxius històrics d’una gran biblioteca nacional i troben tot de llibres i objectes peculiars sobre els prestatges. La Blanca, qui té una mirada poètica, llegeix alguns dels textos dels llibres mentre la Bruna l’escolta incrèdula.

De mica en mica, però, va entrant en la màgia, en la transformació de les lletres, en els jocs de paraules, en les construccions poètiques que llegeix la seva amiga fins a arribar a comprendre el món des d’un punt de vista més creatiu, més juganer, més de Joan Brossa.

De ben segur que amb aquesta cantata aprendrem moltes coses!

Ànims 6è!