EXPLICA’M UN CONTE

Durant aquest trimestre els nens i nenes de l’escola hem tingut la sort de gaudir d’alguns contes a l’hora del pati. L’activitat s’ha dut a terme a la biblioteca de l’escola i algunes mestres ens han fet passar una bona estona gaudint de la lectura.

L’Alba ha explicat un conte a Infantil, Nera la fil.fil·loxera, un altre a Cicle Inicial, Sopa de Pedres i per últim un a Cicle Mitjà, El Pallasso sense final, un conte màgic, escrit per ella mateixa, on els alumnes havíem d’inventar-nos entre tots un final.

També hem pogut passar una bona estona amb la Santitos, ens ha explicat als nens i nenes de Cicle Inicial una història plena de tendresa i emoció, “Les meves petites alegries” de Christine Roussey.

Per veure més imatges cliqueu a la foto