Colònies 2n

COLÒNIES de 2n

El 20 i 21 de maig els nens i nenes de 2n hem anat de colònies a la Granja Escola El Ginebró de Vilopriu.

L’Eix d’animació que hem escollit  ha estat : Esport i aventura.  Hem fet moltes activitats relacionades amb aquest tema  en un entorn natural privilegiat.

Hem gaudit d’un parc d’aventura molt complert i divertit. Hem après a tirar amb arc i fer diana. Hem fet una gimcana multiesportiva on hem escalat per un rocòdrom, jugat a bàsquet, futbol, pitxi,…Hem fet una sortida al bosc que amb l’ajuda de brúixoles hem hagut de saber orientar-nos. En el bosc hem recollit plantes aromàtiques com romaní, farigola, fonoll i d’altres, per fer una poció màgica. Amb les llanternes hem sortit de nit pel bosc i hem hagut de buscar uns cistells plens d’herbes que ens han amagat els pirates. Tots concentrats en el lloc de la pedra màgica hem fet la poció.

Ens hem esperat impacients l’hora d’anar dormir per poder fer-ho amb els companys i companyes que hem escollit, amb el pijama posat i les dents ben netes hem caigut rendits. Quina nit més curta! A les set del matí hem sentit que algú deia: “Ja és de dia!” i així de mica en mica ens hem anat despertant tots.

Després d’esmorzar, altra vegada a l’aventura. Els nostre monitors han sigut molt guais i ens han fet un vídeo de les colònies que  podrem veure al cap d’uns dies. Gràcies Ivan,  Cristina i Carla.

Aquests dos dies hem menjat molt. El primer dia arròs amb tomata, una hamburguesa amb patates xips i de postres fruita. Pa amb xocolata per berenar. Per sopar, sopa, truita de patates amb amanida i un iogurt. El segon dia per esmorzar hi ha hagut llet, pa, galetes, mantega, melmelada i nocilla i per dinar macarrons, croquetes amb amanida i un gelat.

I ben contents i cansats hem tornat cap a casa. Ha estat una experiència molt enriquidora. Ho haurem de repetir !

Clica la foto si en vols veure més