Tràmits d’inici de curs 23-24

Una vegada les famílies heu confirmat que els vostres fills/es continuaran al centre, un any més, cal que feu una sèrie de gestions abans no comenci el curs 23-24.

1. Material comú i tecnològic. Al full que hem entregat als infants hi trobareu el codi de barres amb el que podreu fer el pagament del material comú i tecnològic. No cal que porteu el comprovant a l’escola. Us heu de guardar una còpia. Cal fer l’ingrés abans de divendres 14 de juliol. Cliqueu aquí per a accedir al document.
  2. Transport escolar: Enllaç al web del Consell Comarcal: SOL·LICITUD TRANSPORT ESCOLAR Curs 2023-2024
  3. Religióvalors.
    • 1r – curs 2023-2024. Els alumnes de primària tenen una hora setmanal que poden triar entre fer religió catòlica o educació en valors. Tots els alumnes que el proper curs faran 1r han d’omplir la sol·licitud. Descarrega’l.
    • Els alumnes de 2n a 6è i vulguin modificar l’opció que feien fins ara. Poden modificar-la tornant a omplir la sol·licitud abans del divendres 16 de juny. Només s’acceptaran canvis dins d’aquest  termini. Clica aquí: DECLARACIÓ SOBRE L’OPCIÓ DE RELIGIÓ 23-24
TRÀMITS DE L’AMPA I COMERCIAL GIRONA
  • Llibres, material escolar i quota de soci de l’AMPA (Comercial Girona):
  • Menjador escolar. Cal omplir la sol·licitud abans dels dimecres 22 de juny. Els usuaris d’aquest curs ja us l’hem fet arribar en format paper.