Autoritzacions i models

AUTORITZACIONS

En aquest espai podreu descarregar les autoritzacions que necessiteu. Si teniu l’opció de signar-les digitalment, us ho agrairem, ja que d’aquesta manera contribuïren a reduir la despesa que fem de paper.

descarga
Sol·licitud certificat acadèmic i altres:

Si necessiteu algun tipus de certificat, cal que descarregueu aquest document, l’ompliu amb totes les dades que es demanen i el feu arribar al centre al correu infofamilies@escolaruizamado.cat

descarga
Carta de compromís educatiu:

La carta de compromís educatiu és un document que té com a finalitat potenciar la comunicació, la participació, la implicació, el compromís i la corresponsabilitat entre els centres i les famílies en l’educació d’infants i joves. Model modificable online.

descarga
Autorització relativa als alumnes: ús d’imatges, publicació de dades de caràcter personal i del material que elaboren (menors de 14 anys).

Model de document oficial per a l’autorització d’ús d’imatges en diferents mitjans de difusió. Model modificable online.

descarga
Autorització per a sortir sols (alumnes menors de 14 anys).

Model de document per a l’autorització o no autorització per a sortir sols del recinte escolar, un cop acabades les activitats lectives al matí o la tarda. Model modificable online.

descarga
Autorització sortides pel poble.

Aquest document autoritza als alumnes a poder participar de les sortides que es fan al poble. Model modificable online.

Autorització educació física.

Model que cal signar donant conformitat a la normativa d’educació física.

Administració paracetamol.

Els i les professionals del centre educatiu, per norma general, NO subministraran cap mena de medicament. L’escola aconsella que els tractaments es facin en horari no lectiu per tal que la família pugui fer el seguiment de la forma més acurada possible. En cas que això no sigui possible, i sempre amb el consentiment del tutor/a, només podran administrar medicaments o fer accions que no requereixin cap titulació sanitària, com aquelles adreçades a cures senzilles (d’erosions i petites ferides) i també quan sigui necessària una primera atenció a qualsevol incident inesperat. Model modificable online.

descarga
Autorització per a l’administració de medicaments a l’escola.

Model de document per a l’autorització als tutors l’administració de medicaments. Cal que s’adjunti la corresponent recepta mèdica, amb les indicacions d’ús. Model modificable online.

descarga
Autorització de recollida dels/les alumnes per altres persones que no siguin els pares, mares o tutors/es legals.

En el cas que no pugueu recollir el vostre fill/a al finalitzar l’activitat escolar, amb aquest document podreu indicar quines persones tenen permís perquè el/la vinguin a buscar.

descarga
Informació absència escolar en període lectiu

Totes aquelles famílies les quals els seus fills/es s’absentin del centre durant uns dies en període lectiu, cal que ompliu aquest document i el feu arribar a la secretaria de l’escola.

DOCUMENTACIÓ AMPA

Aquí podreu descarregar els impresos per a poder sol·licitar qualsevol dels dos serveis que ens ofereixen des de l’AMPA:

Confirmació Menjador escolar:

Si actualment no feu ús d’aquests serveis però el proper curs en fareu, els podeu descarregar accedint al web del centre, apartat autoritzacions i models.

Reserva acollida matinal:

Cal que retorneu a l’escola l’imprès i el comprovant de pagament. Podeu passar pel despatx a recollir l’imprès o us el podeu baixar de la pàgina web del centre. Entregar abans del 22 de juny

DOCUMENTACIÓ CONSELL COMARCAL

Al web del Consell Comarcal de l’Alt Empordà hi podreu trobar tota la informació relativa a les sol·licituds de transport escolar i beca de menjador. Aquesta última, només estarà disponible un temps determinat a final de curs.

Click web, internet, website icon vector in clipart style 10933907 Vector Art at Vecteezy Sol·licitud transport escolar.

En aquest espai podreu trobar el document que cal enviar al consell Comarcal per tal de fer la sol·licitud d’ús del servei de transport escolar.

Click web, internet, website icon vector in clipart style 10933907 Vector Art at Vecteezy Sol·licitud beca menjador.

Espai on trobareu tota la informació per tal de sol·licitar una beca pel servei de menjador, sempre que es reuneixin uns requisits indispensables.