Projecte UBinding

El projecte Petit UBinding posa a disposició del professorat una sèrie de sessions per treballar a l’aula de forma col·lectiva amb el grup classe, a part de les activitats individuals que els alumnes realitzen de forma on-line a casa acompanyats de la seva família segons el seu nivell de competència lectora. Aquestes sessions col·lectives a l’aula estan plantejades amb la finalitat d’augmentar la competència lectora del alumnes, tant a nivell de mecànica lectora com de comprensió́ lingüística d’acord a la seva edat i nivell evolutiu. El material està estructurat en 5 grans blocs amb l’objectiu de contribuir a l’aprenentatge significatiu dels alumnes mitjançant una sèrie d’estratègies d’ensenyament basades en la evidencia científica, i per tant, han demostrat ser eficaces i eficients.