Bee- Bot 1r

La setmana passada vam introduir el treball amb BEE-BOTS a l’aula. En grups de 5 alumnes van observar com eren i com funcionaven. Primer de tot, vam provar de donar-li ordres per saber si eren executades correctament o no (assaig-error). D’aquesta manera vam comprovar el funcionament dels diferents botons: endavant, endarrere, girar a la dreta i girar a l’esquerra. Tot seguit, cada alumne va crear un itinerari a fi d’aconseguir que la BEE-BOT arribés al lloc escollit. Va ser una sessió d’experimentació molt profitosa.

Si voleu veure les fotografies podeu clicar sobre la imatge.