Vela Cicle Superior

El passat dilluns els alumnes de sisè van participar en una activitat de vela organitzada al Empuriabrava Sailing – Escola Municipal de Vela.

Al matí ens vam desplaçar fins a l’escola de vela amb bicicleta i allà es van fer 3 tallers diferents: vela, kayak, Paddle Surf i un taller de nusos mariners. Després de dinar, amb la bicicleta, ens vam dirigir als canals d’Empuriabrava on vam fer un recorregut pels canals. Un cop finalitzada l’excursió en vaixell, vam tornar cap a la l’escola pedalant sota un lleuger plugim que va fer la tornada més divertida. Clica “aquí” per veure les fotos.