“Mini Mugada” al Trabuc pels nens de Cicle Superior de les escoles de la població.

El passat divendres els nens i nenes de les tres escoles d’educació primària del nostre municipi, dins de la setmana de la mobilitat, van participar en una cursa d’obstacles, organitzada pels CEIS i l’Ajuntament de Castelló d’Empúries, que es va muntar al parc del Trabuc. L’objectiu d’aquesta activitat era promoure l’exercici i la mobilitat sostenible. Els alumnes es van dividir en dos grups (cinquè i sisè) i van fer una volta a un circuit d’un quilòmetre. Tot i que la intenció no era premiar al primer classificat, tot ells van fer un gran esforç per acabar-la el més ràpid possible, posant a prova la seva capacitat de resistència. Si cliques “aquí” podràs veure totes les fotos que vam fer durant el mati.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *