Reutilització llibres de text

L’escola continua amb el projecte de socialització de llibres de text que  va començar l’AMPA  el curs 2005-06.  Els cursos beneficiats són 3r, 4t, 5è i 6è. C.I. tenen socialitzats els llibres de lectura.

El procediment que es segueix és el següent:

– Per participar a la socialització dels llibres de text de l’AMPA, cal ser-ne soci  i fer un pagament de 20 € en concepte de col·laboració. El manteniment del projecte va a càrrec de l’AMPA, que compra els llibres que falten. Els pares signen un contracte de compromís.

– El mes de juny els alumnes de 3r a 6è deixen els llibres a  l’aula. El tutor/a ho verifica i fa una llista amb les incidències que després dóna a la comissió.

– La comissió examina l’estat dels llibres i decideix si poden ser reutilitzats.

– Es recorda als alumnes que cal tornar els llibres nets i esborrats del llapis.

– No s’accepta un llibre quan: falta algun full, està guixat amb retolador o bolígraf, té alguna estripada…o la comissió considera que no és vàlid.

– En cas de pèrdua o deteriorament del llibre, les famílies hauran de restituir o pagar el seu import.  En cas contrari no podran participar en el projecte el curs següent.

El curs 13-14 es van adquirir nous els llibres de Cicle Mitjà i el curs 2014-2015 els llibres de Cicle Superior. El curs 2015-2016 els llibres de valors.

Llibres socialitzats per l’AMPA i l’ESCOLA

Els llibres de matemàtiques de CM i CS

Els llibres de Llengua Catalana de CM i CS

Els Llibres de Llengua Castellà de CM i CS

Els llibres de medi natural i social de CM i CS

Els llibres de text d’anglès de CM i CS

Els llibres de text de valors de CM i CS

Llibres de text  i material socialitzats per l’escola

Llibres de lectura de CI, CM i CS

Diccionaris de català de CM i CS

Diccionaris de Castellà de CM i CS

Calculadores de CM i CS

Llibres de biblioteca d’aula d’anglès, de primària i d’educació especial.