Infantil

Jocs de taula en família

Durant aquest segon trimestre, a I4 hem obert les portes de les aules per compartir estones de jocs amb les famílies. Hem triat els jocs de taula, ja que comporten grans beneficis que els infants adquireixen de manera lúdica. A més, la participació de les famílies incideix molt positivament en l’aprenentatge dels infants i ho […]

Jocs de taula en família Llegeix més »

❄ Gaudim de l’hivern ❄

Ja ha arribat l’hivern a l’escola i els nens i nenes d’ I3, hem fet activitats i hem jugat amb els elements d’aquesta estació. Ens ho hem passat molt bé fent flocs de neu amb pintura i pintant les pinyes de blanc. Elaborant entre tots un racó d’hivern on trobem animalets, flocs, roba… i descobrint

❄ Gaudim de l’hivern ❄ Llegeix més »

FEM L’OLIVA!

L’alumnat d’I5 hem recollit les olives de l’olivera del nostre pati utilitzant totes les eines necessàries: escala, borrassa, pintes, senalla, etc. Amb aquesta collita hem fet olives en conserva que més endavant podrem tastar i hem pogut vivenciar tot el procés de transformació d’aquest aliment. Ens ho hem passat genial! ⬅ A través d’aquest ENLLAÇ podreu veure més

FEM L’OLIVA! Llegeix més »

Vivim en un mateix món

Aquesta setmana l’alumnat d’infantil ha pogut donar una petita volta pel món gràcies a la setmana cultural. A partir del mapa mundi i del globus terraqüi, hem reflexionat sobre la diversitat de nens i nenes que viu a un mateix món. Tothom en formem part, però les nostres tradicions, el folklore, la gastronomia, la vestimenta,

Vivim en un mateix món Llegeix més »

La Rosa de Reus

L’alumnat de P5 han pogut saber més coses sobre un dels símbols més emblemàtics de la nostra ciutat com és la Rosa de Reus. A partir d’un conte i un taller vivencial han pogut crear i descobrir: els seus colors, la seva forma i on la podem localitzar. Us animeu a veure les Roses de

La Rosa de Reus Llegeix més »

Gaudint de la Cultura!

Quina il·lusió marxar tot el dia d’excursió! Els infants de P3 esperàvem amb moltes ganes aquesta excursió, on passaríem tot el dia gaudint dels espais de la nostra ciutat. Primer, vam passejar pel centre de Reus, passant per les places més importants fins a arribar a la Plaça Llibertat. Allà, vam entrar al Museu, per

Gaudint de la Cultura! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut