Anem a Concert – Cicle Mitjà
El passat dimecres 9 de febrer, l’alumnat de Cicle Mitjà ha anat a un concert de l’Orquestra Camerata XXI – Ciutat de Reus en què han pogut veure i escoltar en directe un quartet de vent fusta, que s’està treballant des de l’àrea de música. ⬅ A través d’aquest ENLLAÇ podreu veure més fotografies!
Anem a Concert – Cicle Mitjà Llegeix més »












