Art Urbà al Raval: el projecte artístic dels grans

Els nens i nenes de Cicle Superior hem començat els nostres tallers de plàstica amb una sortida pel barri.

Hem estat buscant mostres d’art urbà al nostre barri i a prop de l’escola. Amb tot el què hem trobat treballarem als tallers del primer trimestre.

A la sortida, portàvem un mapa de la zona més propera a l’escola i havíem d’anar marcant els llocs on trobàvem algun exemple de graffiti, mural o llauna decorativa. A més, cadascú havia d’anar omplint un petit dossier amb la informació de la mostra d’art que anàvem veient, com era i a quins carrers estava situada.

D’altra banda, amb les tauletes, vam estar fent fotografies per després col·locar-les amb un mapa gegant que farem a l’escola.

Un cop fet el tomb pel barri, vam anar a esmorzar i jugar una estona al parc de Folch i Torres.

Ha estat una experiència molt engrescadora i útil per nosaltres.