Ens emocionem amb les emocions

A les classes de valors ens agrada molt parlar de les emocions. Fem moltes activitats per tal de saber diferenciar quines són i com les gestionem.

Una de les activitats que hem fet és la d’escollir una emoció i fer un còmic on sortís reflexada en les accions dels seus personatges.

Un cop acabat el còmic el vam exposar a la resta de la classe, explicant quin sentiment havíem escollit i la història que en aquest es reflexava. La resta de la classe, un poc que el company o la companya acabava, deíem quines emocions ens havia provocat la història.

Us deixem una mostra de les exposicions.