PRIMER A LA MAR DE JOCS

El dia 12 de juny els nens i nenes de primer vam anar a la platja a realitzar l’ activitat d’un mar de jocs. Aquesta activitat consisteix en dos circuits (iguals) de 9 estacions cadascun i a cada estació es fa un joc amb aigua. Ens ho vam passar d’ allò més bé!

Respecte als objectius que volem aconseguir amb activitats com el Mar de Jocs, segueixen
sent els mateixos:
Fomentar un estil de vida saludable, reivindicant la pràctica d’activitat física com un dels puntals
d’aquest model que intentem promoure des de sempre al nostre alumnat i a les seves famílies.
Barrejar els nens i nenes de les diferents escoles per compartir jocs i vivències.
Donar a conèixer a l’alumnat espais públics on poder practicar activitat física de forma lliure.
Gràcies per la vostra col·laboració. I que comenci un nou Mar de Jocs.