Jane Goodall

Benvolgudes families,

com ja sabeu, aquest curs el tema de l’escola gira envers dones importants de la història, com ara la Hipàtia d’Alexandria, l’Anna Llenas, la Malala Yousafzai o la Nadia Comaneci.

En el cas de 1r A, són la classe de Jane Goodall i la seva tutora, la Patrícia Cruz, mentre preparava el projecte de la classe que gira entorn la figura de la Jane i el seu treball com a activista conservadora de la natura i científica, es va assabentar que realitzava una conferència al CosmoCaixa el passat dia 13 de desembre. Entre tots els nens, doncs, van decidir que realitzarien un àlbum de dibuixos per entregar a la Jane a la conferència, on va assistir la seva tutora.

El dia de la conferència, la pròpia Jane Goodall va voler que les persones que havien portat regals per ella, li fessin entrega a l’escenari, gràcies també a la delegació de l’Institut Jane Goodall de Barcelona. La Patrícia va fer entrega dels treballs dels nens a la primatòloga i ella li va donar les gràcies per participar en el projecte Roots & Shoots (Raíces y brotes) i li va demanar que donés moltes gràcies als nens i nenes de la classe. Com ella sempre diu “el futur és a les mans dels nens“.

La Jane Goodall rebent els dibuixos dels nens de 1r A de mans de la Patrícia Cruz.

Us recordem, que com a part del projecte Roots & Shoots, aquest any el centre participa en el subprojecte “MOBILitza’t per la selva” en el qual recollim mòbils amb bateria que estan en desús. Si teniu a casa mòbils que no feu servir, us demanem que els porteu a l’escola i els dipositeu a la caixa que hi ha consergeria.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *