Els alumnes de 3r pugen a la Mola

El passat  dijous 25 d’octubre , els alumnes de 3rA i 3rB vam anar d’excursió a la Mola, a Sant Llorenç de Munt.

L’objectiu d’aquesta sortida és donar a conèixer les activitats en el medi natural com una forma més d’activitat física saludable, així com també serveix per a fomentar el respecte i la valoració i conservació del medi natural.

Hem començat la pujada des de Caval Bernat a Matadepera passant pel camí dels monjos. Quan hem arribat al cim tots els nens i nenes estaven entusiasmats observant i descobrint l’espai. Els hi ha fet molta il·lusió descobrir la Taula d’orientació de la Mola.

El dia ens ha acompanyat molt, hem pogut veure la Torre de Collserola, Barcelona, el Tibidabo i les muntanyes de Montserrat.

És un plaer poder comprovar un altre cop com els nens i nenes gaudeixen tant d’aquest tipus de sortides.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *