1a. setmana del Dia de les Llengües Maternes-5

Avui hem fet l’últim conte en una nova llengua. Ha estat un sessió mooolt especial i valuosa. Els alumnes han gaudit molt i han fet força preguntes acabada la narració.

El conte d’avui era “L’elefant Mainú i l’amistat” i l’han explicat alhora la vetlladora del centre MARTA MONTESINOS en llengua de signes catalana (LSC) i dos alumnes de 4tA, la Martina Caro i l’Eder Sanchez. La classe de 4tA va triar com a nom de l’aula, Helen Keller i porten tot el curs interessadíssims amb la llengua de signes. La llengua de signes catalana és la llengua pròpia de les persones sordes i sordcegues signants de Catalunya. És emprada per unes 25.000 persones i té reconeixement oficial des de l’any 2010. En llocs tan allunyats com pot ser Nova Zelanda és una de les 3 llengües oficials del país.

Podeu veure un tros de la sessió en aquest video.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *