PASSEIG de TARDOR 2n

Els nens i nenes de segon hem sortit caminant des de l’escola fins a arribar a la masia de Can Feu, per poder visitar el seu plàtan mil·lenari.

Just començar la nostra excursió hem tingut una sorpresa. En Pablo, ens ha convidat a visitar la seva granja on hem pogut veure rucs, gallines, xais i una família de daines!!

A mig matí, ens hem aturat a esmorzar a l’Era de Can Guineu. Tenen un caquier molt gran que aquest any estava sense fruits com a conseqüència de la calor i la falta de pluja.

Pel camí, hem pogut veure l’empremta negativa que deixa l’home a la natura.  Hem omplert 3 bosses amb les deixalles que hi aboquem. Els infants han estat una mica més conscients de com embruten i malmeten el nostre entorn natural.

Abans de tornar cap a l’escola, hem fet una parada al barri de La Sagrera, i així hem pogut conèixer una mica millor la part més antiga de Lliçà d’Amunt. Mitjançant un joc de pistes hem descobert els voltants de l’església i els seus carrers estrets i sinuosos.

Us compartim les imatges del dia!🍁🍂🍃