P5 Colònies 2021

Els nens i nens de P5 hem anat de colònies a Mas Badó a Sant Quirze de Safaja.  Era la primera vegada que vivíem una experiència com aquesta tots plegats. Vam estar treballant a classe el que ens havíem d’endur i vam anticipar les activitats que anàvem a viure. Teníem un repte al davant per compartir en un espai natural molt bonic, créixer en autonomia i ajudar-nos entre tots a superar les pors. Després de tants dies a casa alguns era la primera vegada que feien una experiència d’aquest tipus en un moment especial i emocionant.

Aquí teniu alguns dels moments que hem viscut aquests dos dies. Ens hem carregat d’experiències màgiques, hem superat aventures en boscos encantats, hem creat les nostres varetes màgiques, hem escoltat contes, hem ballat, hem superat pors i ens ho em passat molt bé. SOM MÉS GRANS EN TOT!

P5A. Cliqueu a sobre de cada títol per accedir a les fotos.

Fotos del 1r dia

Bona Nit

Fotos del 2n dia

Arribem a l’escola

P5 B Cliqueu a sobre de cada títol per accedir a les fotos

Dinem de colònies

Busquem i pintem una vareta màgica

Fem una pausa per berenar

Superem el repte del bosc encantat

Un conte de Sant Jordi abans de sopar: la versió del cavaller, la de la princesa i la del drac

Sopem i anem a buscar “gamusis” amb la lot

Ens preparem per anar a dormir

Trucs i trampes amb el mag Melocoton i carreguem la vareta màgica amb un conjur

Dinem i cap a l’escola

I aquí teniu un vídeo dels dos grups ballant

LES COLÒNIES, UNA AVENTURA INOLVIDABLE DE CREIXEMENT

MOLTES GRÀCIES PER AJUDAR A PREPARAR TANT BÉ LES MOTXILLES!