INAUGUREM L’HOTEL D’INSECTES!

Ja hem inaugurat el nostre hotel per a insectes!

Tot va començar després d’una Activitat Cultural de música, que ens va portar a l’Aliança a veure l’obra: “hotel cuques” de la companyia December Quintet.  A partir d’aquesta activitat, ens van venir ganes de construir el nostre propi hotel per a insectes per a fomentar la biodiversitat animal de l’espai de l’hort de l’escola!!.

Per tal de tirar endavant aquest propòsit vam fer diferents activitats a l’aula: parlar de què és un hotel i per a què son útils els insectes en un hort, en quin tipus de cases viuen,etc.

Després d’això, cadascun de nosaltres vam pensar i dissenyar una proposta, un esbós, de quines característiques tindria el seu hotel de cuques.

Uns dies més tard, vam parlar del material que necessitarem per a la construcció, de quins insectes s’hi podrien instal.lar, de com havien de ser les cases de cada invertebrat i d’on trauríem el material necessari. Així doncs, vam plasmar en un mural informatiu tot allò que volíem que les famílies portessin de casa. Tot seguit, vam poder seleccionar, classificar i agrupar aquest material per anar-lo col·locant al lloc més adequat del nostre hotel.

Cal donar-li les gràcies a la Feli que ens va ajudar a construir l’estructura inicial del nostre hotel.

Com veieu aquestes darreres setmanes, els i les alumnes de 1r hem estat molt enfeinats!!