Hem participat al Fòrum d’Escoles Verdes!

El  24 de maig els delegats/des ambientals de 5è, com a representants de la resta de companys de la nostra escola, van participar en el FÒRUM D’ESCOLES VERDES celebrat al Museu de Ciències Naturals de Granollers. L’objectiu era compartir les diferents accions que fem les escoles per cuidar el medi ambient.

Es van fer diferents activitats com la projecció dels vídeos de tots els participants, explicar i escoltar accions d’altres escoles i visitar les diferents exposicions que ofereix el museu. Va ser una jornada molt enriquidora, vam quedar molt satisfets de l’experiència i vam tornar amb un munt d’idees per a continuar cuidant el planeta!

En el següent link trobareu el vídeo elaborat per amb tots els delegats i delegades ambientals de la nostra escola que vam  presentar al fòrum: “Cuidem els ocells de la nostra escola”

I si cliqueu Jornada al Fòrum veureu un petit recull de fotografies.

Agraïm la col·laboració a totes les persones, alumnes i famílies, que han fet possible poder portar a terme aquesta trobada.

Moltes gràcies!!!