Escola Rosa Oriol i l’estalvi d’aigua

Amb el grup de delegades i delegats de l’escola hem fet una nova trobada per seguir amb la nostra tasca, vetllar pel nostre entorn.

Aquest curs totes les classes han triat un nom sota el tema, “Aigua, font de vida”, i en aquesta trobada de delegades i delegats hem decidit quines accions podem fer a la nostra escola per ajudar en l’estalvi d’aigua.

Primer vam visualitzar dos vídeos:

El canvi climàtic

Trucs per l’estalvi d’aigua.

Després vam comentar els vídeos fent una pluja d’idees on vam recollir aquelles possibles actuacions per dur a terme.

• La primera mesura, després de comprovar el malbaratament d’aigua de les aixetes a pressió, va ser posar unes brides per l’estalvi.

• La segona acció, va ser marcar amb un gomet blau la part de la cisterna de mitja càrrega, per tal, que sigui visible on s’ha de prémer per estalviar aigua.
  • I per acabar, vam repartir un rètol amb imatges per recordar la importància i fer ús de les mesures preses