1r EXCURSIÓ de TARDOR

A principis de novembre vam fer una passejada de tardor tot gaudint del paisatge de Lliçà i conèixer on es trobava l’antiga escola on va ser mestra Doña Rosa Oriol.

Vam sortir de l’escola en direcció al camí que arriba a l’església passant per camps i boscos. Ens vam parar a mig camí per esmorzar. Durant la passejada ens vam implicar en la cura del medi ambient tot recollint les deixalles que trobàvem. Vam omplir 2 bosses ben grosses!

Quan vam arribar al barri de Can Bosc, la Roser ja ens esperava just davant l’antiga escola on ella anava de petita amb la mestra Doña Rosa Oriol. Ens va explicar un munt de coses! MOLTES GRÀCIES, ROSER!

S’acostava l’hora de dinar i ens vam parar a l’esplai per recuperar forces. A la tarda vam anar fins al Pinar de la riera a jugar una estona. I en acabat vam visitar el safareig del riu Tenes on ens vam refrescar les mans. La tornada a l’escola la vam fer amb l’autobús públic.

Compartim amb vosaltres el nostre dia de tardor!!! Cal dir que una tardor poc fresca i mancada de pluja.

T 2017

Un agraïment molt especial al Toni C per regalar-nos la música “El safareig” que forma part de la composició “Suite Tenes” inspirada en el curs del riu.