Per acabar el segon trimestre, els nens i nenes de 3r A i B vam preparar un GOT TALENT, on aquells que van desitjar van poder mostrar-nos el seu talent: ball, màgia, hula hop, judo…
A continuació teniu una mostra de les actuacions. Vam gaudir moltíssim!!

