Menjador

Col·laborem amb l’equip directiu de l’ escola per gestionar el servei de menjador.

Gestionem directament amb l’empresa externa, que és IAUSA i depèn del Consell Comarcal de l’Alt Urgell, tot el que fa referència als aliments i a la cuina, i ens encarreguem de formalitzar la contractació de les persones acompanyants dels infants a l’hora del menjador.

El servei de menjador escolar funciona de 13:00h a 15:00h.

El preu del menú diari està estipulat per la Generalitat de Catalunya, i aquest curs és de 6,33 euros /alumne /dia IVA inclòs per els que es queden cada dia, i si és esporàdic és de 6,96 euros /alumne /dia IVA inclòs. El pagament dels rebuts es farà mensualment, a primers del mes següent, i a través de domiciliació bancària.

L’equip directiu gestiona la part pedagògica i d’acompanyament als infants d’aquest espai.

Cliqueu la imatge i podreu veure el menú del mes: (Cal seleccionar Escola Rosa Campà de Montferrer).

Per a qualsevol aclariment, col·laboració o informació poseu-vos en contacte amb l’AFA a través del correu: afa.rosacampa@gmail.com

El representant del servei és el Joan Nadal “Nillo”