Què és, què fem i qui som?

Què és l’AFA?

L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) representa a les famílies d’alumnes de l’escola amb l’objectiu general de  donar suport a totes les persones de la Comunitat Educativa, sempre en sintonia i coherència amb el projecte pedagògic de l’escola enfortint, d’aquesta manera, els vincles entre les persones de la comunitat.

L’estructura organitzativa de l’AFA ha de facilitar la participació de les famílies i ha de permetre un treball coordinat amb la direcció de l’escola. És per aquest motiu que es promourà la creació d’espais accessibles per a totes les famílies, per tal de compartir informacions, debatre temes, fer celebracions i festes, etc.

La junta directiva de l’AFA Rosa Campà està formada per un president/a, un/a secretari/a, un tresorer/a i diversos vocals. La duració dels càrrecs serà de quatre anys. Les persones que assumeixen els càrrecs presenten la seva candidatura a l’assemblea de socis/es, i l’assemblea decideix si els nomena per a aquests càrrecs.

Tant els càrrecs de la junta directiva com els socis col·laboradors som familiars d’alumnes que treballem de manera voluntària en el dia a dia de l’escola i de l’associació per tirar endavant la nostra encomana.

Què fem?

Oferim serveis i activitats que beneficiïn al conjunt general de la comunitat educativa del centre, tant en horari escolar com en extraescolar. Complementem la feina de l’escola amb diferents serveis i comissions.

Els serveis que ofereix l’AFA son la gestió del menjador escolar, l’acollida matinal i el servei d’activitats extraescolars.

Actualment les comissions són: gestió econòmica, festes, casals, comunicació, pati i web. Estem oberts a rebre idees i crear les comissions que creieu convenients.

També tenim un representant al Consell Escolar.

Quí som?

President: Joan Nadal. “Nillo”

Vice-president: Sergi Tous.

Secretari: Sergi Trujillo.