Excursió a l’Estació Biològica del Delta

El passat divendres dia 27 de setembre, els alumnes de 6è vam visitar l’Estació Biològica del Parc Natural del Delta de l’Ebre.

Vam pujar a les nostres bicicletes per realitzar el trajecte de l’escola fins a l’Estació Biològica. Un cop allí vam esmorzar i ens vam posar per feina. Ens van ensenyar com s’anellen els ocells i quin seguiment els realitzen per tenir-ne cura d’ells. Un cop mesurats, pesats i anellats, vam retornar a la natura als dos xixarrots. A continuació ens van ensenyar els laboratoris on estudien els animals ja morts i la infermeria on els realitzen les pertinents cures. Finalment, ens van mostrar els animals que s’hi troben en la instal·lació des de voltors, cigonyes, un mussol, tortugues de terra i d’aigua.

Podeu veure les fotos de la sortida aquí.