2n. Excursió fi de curs a Illa de Mar

El curs passat no vam poder però aquest sí que hem fet la tant esperada excursió de fi de curs.

I quin millor paisatge per admirar i gaudir-ne que el nostre?  Doncs sí, no hem anat molt lluny, però que bé ens ho hem passat! Perquè tot i ser a prop de casa, molts dels xiquets i xiquetes no hi havien estat mai.

Hem sortit de l’escola en direcció al Port d’Illa de Mar, on hem pogut veure molt d’ aprop les muscleres i els pescadors feinejant amb les plataformes. Hem passat per un cementiri de barques velles i abandonades, que ja havien fet la seva feina i ara ja formaven part del paisatge. Hem continuat vorejant tota la badia del Fangar, gaudint a cada pas d’un paisatge esplèndid i de les aus que ens acompanyaven en el nostre camí,  encara que no hem tingut la sort de veure flamencs.

Hem anat parant per recordar als panels informatius com és el nostre Delta, hem observat i explicat el cicle de creixement de l’arròs  i també hem pogut observar la plaga del cargol poma.

I mentre fèiem tot aquest recorregut fins arribar al Mas Panoli, com que el 5 de juny és el dia mundial del Medi Ambient i aquesta setmana a l’escola en fem activitats, doncs avui també hem contribuït a millorar el nostre medi amb una activitat de recollida de les deixalles que anàvem trobant pel camí, perquè no volem que es contamine més encara el nostre Mar Mediterrani, perquè volem un Delta net i un món més sostenible.

I quan hem arribat a la casa, hem xalat a tope! Jocs, piscina, dinar, polos, taller de reciclatge, més jocs, més piscina, berenar, jugar… Un dia intens, diferent, educatiu, divertit, … Fins i tot els pares i mares han pogut compartir unes hores d’aquesta sortida amb els xiquets i xiquetes.  En definitiva, un dia perfecte!!!

FOTOS EXCURSIÓ