CASTANYADA A L’ESCOLA

El passat dijous 31 d’octubre vam celebrar la castanyada a l’escola. Després del pati vam visitar a la castanyera i  li vam donar les castanyes que ens havíem de menjar a la tarda. També vam fer el trick or treat a l’aula d’anglès.

A la tarda, vam fer diferents actuacions per cicles preparades a la classe de música i els de Cicle Inicial a la classe d’anglès. També van col·laborar els usuaris de la DUNA juntament amb alguns alumnes de l’escola i ens van fer una petita representació teatral molt bonica. Seguidament, vam anar al pati a buscar les castanyes que ens havien preparat els de l’AMPA i la castanyera i un suquet per beure.

Ens ho vam passar molt bé!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *