AMBIENT DE RECICLATGE al Cicle Inicial

Igual com el curs passat, també aquest curs, a 1r. i 2n. de cicle inicial , realitzem un ambient de reciclatge.

Per què aquest ambient de reciclatge?

• És un taller divertit i educatiu
  • Ensenya a allargar la vida dels objectes que ens envolten, amb altres usos.
  • Ajuda a no generar tants residus, reutilitzant allò que ja no necessites.
  • Estimula la imaginació i aprenen que reciclar no només és bo sinó divertit.
  • Està lligat amb els valors del consum responsable.
  • S’ajuda al medi ambient.
  • És una alternativa a la poca varietat de jocs que es realitzen al pati.
  • Es fomenta el joc popular i tradicional, què darrerament ha estat desplaçat per videojocs o altres jocs digitals.
  • Afavoreix la socialització entre tots els alumnes.

La sessió d’ambients ha de ser sense cap dubte sinònim de passar-s’ho bé. S’han de buscar activitats que siguen atractives per als nens, fàcils de fer , adequades a la seva edat i al seu nivell educatiu, que tinguen una utilitat i que tinguen un contingut educatiu i d’aprenentatge.

Al llarg del curs anirem penjant algunes activitats que fem on podeu veure com els alumnes aprenen reciclant, creant i jugant.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *