30 de gener: dia de la Pau

El passat 30 de gener va ser el Dia Mundial de la Pau i No Violència i, com tots els cursos, a l’escola ho vam voler celebrar amb un acte simbòlic. Després de fer el símbol de la pau en gran, vam anar al gimnàs a fer unes petites actuacions. Vam començar amb la lectura, per part d’alguns alumnes de 6è, d’un manifest per la Pau. Després, els alumnes d’Infantil van cantar Som amics. Els alumnes de 1r, 2n i 3r van cantar la cançó d’Imagine. I els alumnes de 5è i 6è van cantar l’Himne de l’alegria amb l’acompanyament de flauta per part dels alumnes de 4t, amb Arnau Gilabert de 6è a la bateria i el mestre Òscar al piano. Va ser breu, però molt bonic. Moltes gràcies a les famílies que vau col·laborar amb la decoració de l’arbre amb els símbols de la pau que vau elaborar a casa.

Aprofitem l’ocasió per convidar-vos a entrar als passadissos a veure l’exposició de dibuixos que han fet els alumnes sobre la pau amb la cançó Imagine com a referent.

A continuació teniu l’enllaç per poder veure les fotos i els vídeos de les actuacions.