Sortida a l’Auditori

El dimecres dia 1 de febrer, els alumnes de 6è van anar a escoltar l’audició LA BATUCADA: DE L’ESCLAVITUD A LA FESTA! a l’Auditori Enric Granados. Els hi van explicar la història de la musica brasilera, veure i sentir com vivien els esclaus, la seva convivència amb els colons, com va sorgir la famosa Samba Batucada, l’evolució dels instruments fins a l’actualitat, les celebracions, la religió, les danses… A més van tocar  varis ritmes brasilers com: la samba reggae, samba funk, maracatú i la samba batucada. En algunes cançons hi participava una cantant.

Va ser una audició molt divertida !!!

20170201_094307-collage