First Lego League

El passat dissabte dia 29 de febrer els alumnes de 6è es van presentar al concurs de FIRST LEGO LEAGUE.

Aquest concurs és molt important per a l’escola, tant pel seu format com per tot allò que es treballa a l’aula. Els alumnes treballen des de diferents àrees un mateix projecte. La temàtica d’aquest any era “CITY SHAPERS”, on els alumnes havien d’idear un projecte per tal de millorar les ciutats del futur, a més de realitzar diverses missions amb el robot.

Sens dubte, va ser un dia molt emocionant per a tots, vam poder conèixer i viure de fons tot el que envolta a un esdeveniment tan important com la FIRST LEGO LEAGUE.

Finalment, els alumnes van rebre el premi de JOVES PROMESES en reconeixement a tot el seu treball, esforç i compromís durant el projecte.

Us deixem un enllaç amb el recull de premsa, les fotos i el programa de TV de TV-Lleida de la Jornada:

Us deixem també un recull de vídeo i imatges d’aquest dia tan especial: